Workiva en BlackLine werken samen om financiële afsluitings- en rapportageprocessen te transformeren

Nieuwe platformintegratie zal de nauwkeurigheid en transparantie van de gegevens verbeteren

AMES, Iowa & LOS ANGELES–--()--Workiva (NYSE: WK), de toonaangevende cloudaanbieder van verbonden rapportage- en compliance-oplossingen, en BlackLine, Inc., leider op het gebied van boekhoudautomatiseringssoftware, kondigt vandaag de beschikbaarheid aan van een platformintegratie om gezamenlijke klanten te helpen bij het stroomlijnen van financiële afsluitings- en rapportageprocessen. De integratie stelt gebruikers in staat om naadloos verbinding te maken en gegevens over te dragen tussen de twee platforms, wat tijd bespaart en risico’s vermindert door de nauwkeurigheid en transparantie in het record-to-report-proces te verbeteren.

Kevin McCarthy
Workiva Inc.