Limelight Networks erkend als marktleider in IDC MarketScape-rapport over wereldwijde content-leveringsnetwerken

Limelight erkend voor bekroonde innovatie, videostreaming met lage latentie, edge services en meer

SCOTTTSDALE, Ariz.--()--Limelight Networks, Inc. (Nasdaq: LLNW) is benoemd tot marktleider in het IDC MarketScape: Worldwide Commercial CDN 2019 Vendor Assessment (#US44842119). Het rapport geeft een uitgebreid overzicht van de beste aanbieders van commerciële content delivery network (CDN) en vergelijkt hun mogelijkheden om CDN-diensten, innovatie en strategieën voor groei.

“Limelight heeft met succes haar activiteiten uitgebreid met investeringen in haar digitale content delivery services die hebben geresulteerd in belangrijke onderscheidende factoren, met name live streaming in de subseconden, hoge cache-hit ratio’s en lage video rebuffer rates. Tegelijkertijd zal het uitgebreide niveau van de strategische partnerschappen zijn laatste mijl netwerkprestaties en geografische dekking uitbreiden”, zegt Ghassan Abdo, Research VP, WW Telecom, Virtualisatie & CDN bij IDC.

Stephanie Epstein
SHIFT Communications