Mercatus benoemt Jeff Conway tot lid van de Raad van Bestuur

Voormalig State Street CEO van EMEA en Global Head of Operations and Business Transformation helpt de strategische groei van Mercatus te versnellen

SAN MATEO, Californië--()--Mercatus, een belangrijk activa- en investeringsbeheersplatform voor alternatieve investeerders en activamanagers, kondigde vandaag de benoeming aan van Jeff Conway, de vroegere hoogste stafmedewerker van State Street Corporationt (NYSE: SST) voor zijn Raad van beheer. Jeff brengt meer dan 30 jaar ervaring als leidinggevende in de wereldwijde financiële dienstverlening met een consistent track record van strategische groei en operationele en organisatorische transformaties.

Jeff bracht meer dan 30 jaar door bij State Street, onder andere als hoofd van Global Delivery and Business Transformation; CEO en EVP van Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA); en als hoofd van Global Exchange – een innovatieve data- en analysedivisie die hij heeft opgezet.

Melanie Flanigan
mflanigan@gomercatus.com