De laattijdige gegevens onderzoeken 10 jaar kosteneffectiviteit van fremanezumab, terwijl een mondelinge presentatie en 29 posters FOCUS Fase IIIb studiegegevens bij volwassen patiënten met migraine en gedocumenteerde ontoereikende reactie op 2-4 klassen van vroegere preventieve behandelingen, samen met de resultaten van het geduldige onderzoek en post hoc doeltreffendheidsresultaten na de Fase III HALO studie op lange termijn van 1 jaar benadrukken

JERUSALEM--()--Teva Pharmaceutical Industries Ltd., een onderneming die zich bezighoudt met de productie en het gebruik van geneesmiddelen. (NYSE en TASE: TEVA) kondigde vandaag aan dat het bedrijf meer dan 30 analyses over fremanezumab zal presenteren op het 19e congres van de International Headache Society (IHC), dat tussen 5-8 september 2019 in Dublin, Ierland, plaatsvindt. Teva zal laattijdige gegevens presenteren met een evaluatie van de kosteneffectiviteit van fremanezumab- en post hoc-subgroepanalyses over een periode van 10 jaar, alsook secundaire en verkennende eindpuntgegevens uit de internationale, multicentrische, gerandomiseerde, placebogecontroleerde FOCUS-studie in Fase IIIb.

IR Contacts
Kevin C. Mannix (215) 591-8912