DXC-technologie genoemd als koploper voor Cyber Resiliency Services in NelsonHall NEAT-rapport 2019

TYSONS, Va.--()--DXC Technology (NYSE: DXC), ‘s werelds grootste onafhankelijke, end-to-end IT-dienstverlener, is gepositioneerd als koploper in de Cyber Resiliency Services – Overall market segment in het meest recente NEAT-rapport van NelsonHall (Evaluation & Assessment Tool).

NelsonHall beoordeelde 12 leveranciers op hun vermogen om direct voordeel te leveren en te voldoen aan de toekomstige eisen van de klant, met de nadruk op advies en strategievorming, incident-respons-/ bedrijfscontinuïteitsbeheer en managed security services.

“DXC is gepositioneerd als koploper in NelsonHalls Cyber Resiliency Services NEAT-evaluatie vanwege de sterke cybersecurity-mogelijkheden die worden aangeboden als standalone diensten of als onderdeel van een end-to-end IT-oplossing”, zegt Mike Smart, senior analist en operations officer bij NelsonHall.

Richard Adamonis, Corporate Media Relations, +1.862.228.3481, radamonis@dxc.com
Donna Jenks, Corporate Media Relations, +1.630.306.9989, donna.jenks@dxc.com