Invicro benoemt de heer Hidenori Seshimo tot vicevoorzitter van Biomarker Services, Japan

Invicro Names Mr. Hidenori Seshimo as Vice President of Biomarker Services, Japan (Photo: Business Wire)

BOSTON--()--Invicro LLC, een bedrijf van Konica Minolta en een belangrijke leverancier van de weergave van biomarkers, de diensten van het kernlaboratorium en de software voor onderzoek en medicijnontwikkeling, kondigden vandaag de benoeming van de heer Hidenori Seshimo, M. Eng. als vicevoorzitter van de Biomarker Services in Japan aan.

M. Seshimo brengt meer dan 20 jaar van geneesmiddelenontdekking, farmaceutische medische beeldvorming en klinische kernlaboratoriumervaring aan Invicro. De heer Seshimo richt zich op Azië-Pacific en andere opkomende markten en zal de klinische beeldvormingsmogelijkheden van Invicro en hun geavanceerde oplossingen voor pathologiebeeldvorming uitbreiden, waaronder de kwantitatieve immunohistochemische diensten via QuanticellTM, Konica Minolta’s nieuwe fosforgeïntegreerde dots (PID’s) technologie.

Amanda Harrell
VP, Global Marketing