Novaremed stelt aanvullende financiering veilig en versterkt leiderschapsteam

BASEL, Zwitserland--()--Novaremed AG (Novaremed), een Zwitsers biofarmaceutisch bedrijf in de klinische fase, kondigde vandaag aan dat het CHF2,6 miljoen aan extra financiering van zijn bestaande aandeelhouders en verschillende nieuwe particuliere investeerders heeft verkregen. Dit brengt de totale financiering die het bedrijf sinds zijn oprichting heeft aangetrokken op 21 miljoen CHF. Bovendien kondigde het bedrijf aan dat Subhasis Roy, de COO van Novaremed sinds april 2018, de rol van Interim CEO zal versterken en vervullen.

De recente financiering en het versterkte leiderschapsteam zijn beide integrale ontwikkelingen voor Novaremed, aangezien het bedrijf zijn voorbereiding op het initiƫren van een fase 2b-studie in diabetische neuropathische pijn (DNP) versnelt.

Subhasis Roy, Interim CEO/COO
Tel: +41 79 2075715