LivaNova presenteert de resultaten van de Autonomic Regulation Therapy voor hartfalen tijdens het congres van de European Society of Cardiology 2019

LONDEN--()--LivaNova PLC (NASDAQ:LIVN), een toonaangevend bedrijf op het gebied van medische technologie en innovatie, kondigde vandaag twee samenvattingen aan die de haalbaarheid van implanteerbare neuromodulatietechnologie voor de behandeling van patiënten met hartfalen verder zullen aantonen tijdens het congres van de European Society of Cardiology (ESC) 2019 van 31 augustus tot 4 september in Parijs.

Autonomic Regulation Therapy (ART) is een nieuwe benadering voor de behandeling van hartfalen, en het LivaNova VITARIA® System levert ART met behulp van Vagus Nerve Stimulation (VNS) aan patiënten die ondanks het ontvangen van een op richtlijnen gerichte therapie toch symptomen van hartfalen ervaren.

Deanna Wilke, +1 (281) 727-2764
Director, Corporate Communications