OCP kondigt de datum van het tweede kwartaal en de eerste helft van 2019 aan

CASABLANCA, Marokko--()--OCP S.A. (“OCP” of het “Bedrijf”), een wereldleider in de meststoffenindustrie, zal haar resultaten van het tweede kwartaal en de eerste helft van 2019 bekendmaken op woensdag 18 september 2019. De resultaten zullen beschikbaar zijn voor houders van de obligaties van het bedrijf, gekwalificeerde institutionele kopers, effectenanalisten en marktmakers op het OCP Intralinks portaal van 9:00 uur EDT, 14:00 uur in Marokko en Londen (GMT+1).

OCP senior management zal een conference call organiseren om de resultaten van het tweede kwartaal en de eerste helft van 2019 te bespreken om 10:00 uur EDT, 15:00 uur Marokkaanse en Londense tijd (GMT+1) op woensdag 18 september 2019 voor houders van de obligaties van het bedrijf, gekwalificeerde institutionele kopers, effectenanalisten en marktmakers.

OCP – Investor Relations
Ghita Laraki