IDC MarketScape erkent PTC als leider van het wereldwijde industriële IoT-platform

Robuust platform, gefocuste oplossingen en belangrijke allianties worden in het IDC MarketScape-rapport uitgelicht

BOSTON--()--PTC (NASDAQ: PTC) kondigde vandaag aan dat het vandaag is uitgeroepen tot een toonaangevend bedrijf op de industriële IoT-platformmarkt (IIoT) in een nieuw onderzoeksrapport van IDC met de titel 'IDC MarketScape': Worldwide Industrial IoT Platforms in Manufacturing 2019 Vendor Assessment" (doc #US45116819e juni 2019). IDC MarketScape positioneert PTC als koploper in de wereldwijde markt van IIoT platformen. Het ThingWorx® IIoT platform is de kern van PTC's technologieportfolio, ontworpen om industriële bedrijven de functionaliteit en flexibiliteit te bieden die ze nodig hebben om de manier waarop ze ontwerpen, produceren en werken te veranderen voor een slimme, verbonden wereld.

Het IDC MarketScape rapport onderzocht de mogelijkheden en strategieën van PTC en 11 andere IIoT platformleveranciers. Elk bedrijf werd geëvalueerd en beoordeeld aan de hand van een breed scala aan criteria, waaronder: de robuustheid van het aanbod, de marktbenadering van het bedrijf en de stabiliteit en levensvatbaarheid van het bedrijf.

PTC
Jack McAvoy