Pacific Drilling CEO neemt deel aan komende conferenties van investeerders in de olie- en gasindustrie

LUXEMBURG--()--Pacific Drilling S.A. (NYSE: PACD), een van ‘s werelds grootste aannemers van diepwaterboringen, kondigde vandaag aan dat Chief Executive Officer Bernie Wolford zal deelnemen aan de Barclays CEO Energy-Power Conference in New York op woensdag 4 september 2019 en de 26e jaarlijkse Oil & Offshore Conference van de Pareto Securities in Oslo, Noorwegen, op woensdag 11 september 2019. Aan het einde van elk evenement zal Wolford’s presentatie beschikbaar zijn op de Pacific Drilling website op www.pacificdrilling.com.

Over Pacific Drilling

Met zijn eersteklas boorschepen en zeer ervaren team, streeft Pacific Drilling ernaar om de voorkeur verdienende high-specific, diepwater booraannemer in de sector te worden. De vloot van Pacific Drilling met zeven boorschepen vertegenwoordigt een van de jongste en technologisch meest geavanceerde vloten ter wereld.

Investor Contact:
James Harris