Wipro, Google Cloud breiden partnerschap uit om de digitale transformatie voor ondernemingen te versnellen

EAST BRUNSWICK, N.J. & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend wereldwijd opererend bedrijf op het gebied van informatietechnologie, consultancy en bedrijfsprocesdiensten, kondigde vandaag de uitbreiding aan van zijn strategisch partnerschap met Google Cloud om de cloudadaptatie en de digitale transformatie van wereldwijde ondernemingen te versnellen. Door samen te werken met Google Cloud zal Wipro de innovatie voor ondernemingen in de verticale industrie, zoals consumentengoederen, BFSI, halfgeleiders en gezondheidszorg, katalyseren door middel van een ‘business-first’ strategie.

Prathibha Das
Wipro Limited