Meer dan 55 CRO’s kiezen Veeva Development Cloud-applicaties

Applicatiesuites voor klinische, regelgevende en kwalitatieve toepassingen stellen organisaties in staat om de ontwikkeling van geneesmiddelen te versnellen

BARCELONA, Spanje--()--Steeds meer contractonderzoeksorganisaties (CRO’s) gebruiken Veeva Development Cloud-applicaties van Veeva Systems (NYSE:VEEV) in een industriebrede aanpak om de efficiëntie, compliance en samenwerking in het werken met sponsors en locaties te verbeteren. Meer dan 55 CRO’s, waaronder 6 van de 7 beste CRO’s ter wereld, moderniseren hun klinische, regelgevende en kwaliteitsprocessen om de ontwikkeling van geneesmiddelen te versnellen.

“We hebben onze efficiëntie van het onderzoek aanzienlijk verbeterd door de klinische activiteiten met Veeva Vault eTMF te stroomlijnen”, zegt Julie Ross, president bij Advanced Clinical. “We kunnen nu een altijd up-to-date TMF onderhouden met real-time inzicht in documenten en processen, waardoor we onze klanten een betere klinische ervaring kunnen bieden en altijd klaar zijn voor inspectie.”

Roger Villareal
925-264-8885