PTW International kondigt de lancering van het Esports Team aan: Orange Rock Esports

Pole To Win International kondigt zijn eerste uitstapje aan in de wereld van Esports met de lancering van Orange Rock Esports

Pole To Win International’s Orange Rock Esports (Photo: Business Wire)

SAN FRANCISCO--()--Pole to Win International, Ltd. (PTW), de toonaangevende outsourcer van videogames en technische services, heeft vandaag aangekondigd dat het een vooraanstaand Esports-team lanceert. Het team bestaat uit voormalige leden van de Indian Tigers en andere topspelers. Het team is al een van de top drie teams in India, gekwalificeerd voor het ESL-kampioenschap in Milaan en trending als favoriet bij fans in India.

"De groei en het potentieel van Esports is fenomenaal", zegt Deborah Kirkham, CEO van PTW. "Orange Rock Esports vertegenwoordigt onze eerste stap in een ongelooflijk spannende arena. We zijn verheugd om ons aan te sluiten bij deze snel groeiende sector en staan klaar om ons getalenteerde team toe te juichen."

Allison DeLeo
Racepoint Global for Pole To Win International