50 bedrijven selecteren Veeva Vault CTMS om het beheer van klinische proeven te moderniseren

Vault CTMS verenigt end-to-end klinische informatie en processen voor een betere zichtbaarheid gedurende de hele levenscyclus van een onderzoek

BARCELONA, Spanje--()--Meer bedrijven verenigen hun wereldwijde gegevens, inhoud en processen over de klinische activiteiten heen met Veeva Vault CTMS. In minder dan een jaar tijd is het aantal klanten van Veeva Vault CTMS verdubbeld tot 50, wat wijst op de voortdurende verschuiving in de industrie om de geavanceerde cloudapplicatie van Veeva Systems (NYSE: VEEV) in te voeren om de testresultaten te verbeteren.

“CTMS is een zeer complex gebied dat al tientallen jaren wordt tegengehouden door een gebrek aan innovatie”, zegt Henry Galio, senior director voor Veeva Vault CTMS. “Veeva Vault CTMS voldoet aan de grote behoefte van de industrie aan een moderne oplossing om de activiteiten te stroomlijnen en de proeven efficiënter en effectiever uit te voeren.”

Roger Villareal
925-264-8885