Mellanox Technologies selecteert Verimatrix (voorheen Inside Secure) Silicon IP om familie van chipsets te beveiligen

Toonaangevende SoC-provider gebruikt Verimatrix-beveiliging voor optimale prestaties en het vermogen dat nodig is voor de High-End zakelijke markt

AIX-EN-PROVENCE, Frankrijk & SAN DIEGO--()--Verimatrix (Euronext Paris: VMX), voorheen Inside Secure, een wereldwijde leverancier van beveiligings- en business intelligence-oplossingen voor de bescherming van content, apparaten, toepassingen en communicatie, kondigde vandaag een uitgebreide relatie aan met Mellanox Technologies, waar het bedrijf een licentie heeft gekregen voor de Verimatrix Silicon IP-beveiligingsoplossingen voor zijn systeem-op-chip (SoC)-aanbiedingen die gericht zijn op de high-end zakelijke markt. Mellanox is een toonaangevende leverancier van hoogwaardige, end-to-end slimme interconnect-oplossingen voor datacenterservers en opslagsystemen.

Kelly Foster
kfoster@verimatrix.com