BANDAI NAMCO Entertainment en Crunchyroll Games kondigen een nieuw strategisch partnerschap aan

Deze alliantie verenigt twee experts in hun eigen medium om uitgebreide inhoudelijke ervaring voor gebruikers te bieden

Cross-Platform IP Experience (Graphic: Business Wire)

TOKIO--()--Toonaangevende interactieve entertainmentuitgever en -ontwikkelaar BANDAI NAMCO Entertainment Inc. (hierna BNE genoemd) en Crunchyroll Games, LLC (hierna Crunchyroll genoemd), kondigen vandaag een strategisch partnerschap aan met als doel fans een lonende en uitgebreide ervaring te bieden met hun favoriete karakter IP’s, door middel van een verscheidenheid aan touchpoints, waaronder animatie, games en strips. Crunchyroll is ‘s werelds grootste bestemming voor anime en manga, met een wereldwijde community van meer dan 50 miljoen geregistreerde gebruikers en meer dan 2 miljoen abonnees.

fortyseven communications on behalf of BANDAI NAMCO Entertainment Inc.
Mitch Cavender
mitch@fortyseven.com

Crunchyroll
Bianca Doria
Bdoria@crunchyroll.com

fortyseven communications on behalf of BANDAI NAMCO Entertainment Inc.
Mitch Cavender
mitch@fortyseven.com