GlobalLogic benoemt business technologie visionair George H. Schmidt als adviseur van de Raad van Bestuur

Technologiestrateeg, bedrijfsleider en ondernemer helpt om bij te dragen aan de voortdurende groei van de onderneming op alle markten en regio’s

Tech visionary George H. Schmidt appointed advisor to GlobalLogic's Board of Directors. (Photo: Business Wire)

SAN JOSE, Californië--()--GlobalLogic Inc., een leider op het gebied van digitale productengineering, kondigde vandaag aan dat George H. Schmidt zich met onmiddellijke ingang als adviseur bij de Raad van Bestuur aansluit. De heer Schmidt voltooide onlangs een zestienjarige aanstelling bij Accenture Zwitserland en verliet zijn functie als Managing Director of Financial Services om het private equity en management consulting bedrijf SeeCap Advisory AG op te richten. Hij zal putten uit zijn uitgebreide professionele ervaring – die varieert van het leveren van consultantdiensten tot het beïnvloeden van transformatieve technologische ontwikkelingen in de financiële dienstenmarkt en andere sectoren – om de ontwikkeling van de groeistrategie van de onderneming aan te vullen, specifiek voor de Europese markten.

Media Contact:
GlobalLogic, Inc. (Global)