Custodia & Verint Partnerschap

NEW YORK & LONDEN--()--Custodia Technology, de wereldwijde experts op het gebied van financiële compliance, bundelt vandaag de dag de krachten met het klantbetrokkenheidsbedrijf Verint Systems in het creëren van een nieuw type van teamed partnerschapsbenadering voor de markt. De nieuwe samenwerking tussen Custodia en Verint is de ontbrekende schakel in het helpen van compliance-programma’s om het volledige scala aan spraak-, data- en collaboratieve communicatie-interacties vast te leggen, op te nemen en te behouden, die worden gebruikt in dagelijkse financiële transacties.

De bank- en financiële sector staat onder enorme druk om te voldoen aan de steeds zwaardere eisen van regionale regelgeving zoals Dodd-Frank, MiFID II en GDPR. Ondanks de grote inspanningen van de financiële instellingen is er nog een lange weg te gaan voordat de sector volledig aan de regels voldoet.

Custodia Technology:
Christine Lucas on behalf of Custodia Technology