Optimus Ride selecteert de Trailblazing Sensors van Velodyne Lidar om haar zelfrijdende voertuigen aan te drijven

Velodyne-sensoren leveren een toonaangevend bereik en resolutie voor de Optimus Ride Fleet

Velodyne Lidar announced Optimus Ride will use Velodyne's groundbreaking lidar sensors in its entire fleet of self-driving vehicles. (Photo: Business Wire)

SAN JOSE, Californië--()--Velodyne Lidar, Inc. kondigde vandaag aan dat Optimus Ride de baanbrekende lidarsensoren van Velodyne in zijn volledige vloot van zelfrijdende voertuigen zal gebruiken. De sensoren verstrekken rijke computerwaarnemingsgegevens die in real time voorwerp en vrije ruimteopsporing voor veilige navigatie en betrouwbare verrichting toelaten. Optimus Ride, een toonaangevend bedrijf op het gebied van zelfrijdende voertuigtechnologie met een missie om mobiliteit te transformeren, zal binnenkort zijn zelfrijdende systemen in vier Amerikaanse staten gaan gebruiken.

Velodyne Media Contact
Sean Dowdall
Landis Communications Inc. for Velodyne Lidar, Inc.
velodyne@landispr.com

Optimus Ride Media Contact
Meredith Chiricosta
BIGfish Communications for Optimus Ride
optimusride@bigfishpr.com

Velodyne Media Contact
Sean Dowdall
Landis Communications Inc. for Velodyne Lidar, Inc.
velodyne@landispr.com

Optimus Ride Media Contact