Algo Capital sluit Algo VC Fund bij 200 miljoen dollar

Gesteund door investeerders met inbegrip van Brainchild, NGC Ventures, Arrington XRP Capital, Eterna Capital, en GSR, investeert het Algo VC Fund in categorie-leidende ondernemingen die op het Algorand blokketentechnologieplatform voortbouwen

ATLANTA--()--Algo Capital, de financiële instelling die zich focust op het versnellen van de toegang, goedkeuring en liquiditeit van de Algo, de inheemse digitale munt van de Algorand blokketen, kondigde vandaag het sluiten van zijn Algo VC Fund aan bij $200 miljoen, en overtrof daarmee het oorspronkelijke doel van de firma van $100 miljoen. Het fonds zal investeren in toonaangevende bedrijven die voortbouwen op het Algorand-technologieplatform en streeft ernaar het gebruik en de acceptatie van het Algo als betaalmiddel te versnellen.

Kalyn Schieffer
March Communications