Cred benoemt voormalig PayPal Executive en Bryan Cave Partner van het Leadership Team

Veteranen van Fintech sluiten zich aan bij Cred om het lenen met blokketentechnologie te democratiseren.

SAN FRANCISCO--()--Cred, het toonaangevende wereldwijde platform voor cryptografisch lenen en lenen ten dienste van klanten in meer dan 180 landen, kondigde vandaag twee extra uitvoerende teamleden aan. Dan Wheeler, een zeer belangrijke financiƫle regelgevende advocaat, sluit zich aan als Algemeen Adviseur en Joe Podulka, een veteraan van tien jaar van eBay en PayPal, sluit zich aan als Chief Financial Officer.

Dan Wheeler heeft 22 jaar lang banken, fintech bedrijven, kredietverenigingen en andere financiƫle instellingen vertegenwoordigd tijdens hun belangrijkste uitdagingen en kansen. Voordat hij bij Cred in dienst trad, was Dan partner bij het internationale advocatenkantoor Bryan Cave Leighton Paisner LLP, waar hij leiding gaf aan het fintech practice team van het kantoor.

Meghan Gardler
meghan@mycred.io