Sumitomo SHI FW wint contract voor CFB-ketel in Taiwan

• Toegekende CFB-stoomgenerator voor CLC Chupei Molen in Taiwan
  • Maakt gebruik van SFW's geavanceerde wervelbedcirculatietechnologie (CFB)

ESPOO, Finland--()--Sumitomo SHI FW (SFW) kondigt vandaag aan dat het een contract heeft gekregen van Cheng Loong Corporation, CLC voor een CFB stoomgenerator voor hun Chupei Mill in Taiwan. De commerciƫle exploitatie van de nieuwe boiler is gepland voor juli 2021.

SFW zal de 19 MWe CFB-stoomgenerator en hulpapparatuur ontwerpen en leveren en zal ook technische adviesdiensten verlenen voor de montage en inbedrijfstelling. Het CFB zal worden ontworpen om papierfabriekafval te verbranden als primaire brandstof en papierfabrieksslib en kolen als secundaire brandstoffen. Dit is de tweede CFB die SFW aan CLC heeft geleverd. In 2012 heeft Sumitomo Heavy Industries (SHI), als licentiehouder van SFW, een CFB-ketel met een vermogen van 35 MWe geleverd voor het stoken van steenkool en brandstof op basis van banden voor CLC's Houli Mill.

Sumitomo SHI FW
Jan Rogers, +1-908-713-3288