Alight staat op het punt NGA Human Resources te verwerven, een van de grootste leveranciers van salarisadministratie en HR-oplossingen ter wereld

De acquisitie zal de wereldwijde aanwezigheid van Alight vergroten en klanten op meerdere platforms een bredere set cloudgebaseerde oplossingen bieden

LINCOLNSHIRE, Ill. & HEMEL HEMPSTEAD, Engeland--()--Alight Solutions, een leider in technologie-enabled health, wealth and human capital management (HCM) en financiële management-oplossingen, heeft vandaag aangekondigd dat het een definitieve overeenkomst heeft getekend om NGA Human Resources te verwerven, een toonaangevende leverancier van digitale HR- en salarisadministratie in meerdere landen. De voorgestelde transactie is onderworpen aan de gebruikelijke sluitingsvoorwaarden.

Met een geschiedenis van bijna 50 jaar biedt NGA HR innovatie, hoogwaardige service en HR- en payroll-expertise aan zijn meer dan 250 klanten, die drie miljoen werknemers vertegenwoordigen.

Media Contacts:

For Alight: