Veeva en MuleSoft introduceren MuleSoft Connector voor Veeva Vault

Nieuwe productintegratie breidt het aanbod voor Veeva en Salesforce gezamenlijke klanten uit

BARCELONA, Spanje--()--Veeva Systems (NYSE:VEEV) heeft vandaag de MuleSoft Connector voor Veeva Vault aangekondigd. MuleSoft, een Salesforce bedrijf, werkt samen met Veeva om het voor life sciences bedrijven sneller en gemakkelijker te maken om Veeva Vault applicaties te verbinden met andere bedrijfssystemen. Deze nieuwste productintegratie bouwt voort op Veeva’s track record van innovatie voor gezamenlijke Salesforce-klanten.

“We zijn verheugd om samen te werken met Veeva om nieuwe innovatie te leveren aan de life sciences industrie”, zegt Brian Miller, senior vice president van business development, MuleSoft. “Het ecosysteem van MuleSoft wordt gedreven door de expertise van succesvolle partners zoals Veeva die klanten helpen de voordelen van het applicatienetwerk te realiseren.”

Roger Villareal
925-264-8885