MobileIron opnieuw marktleider genoemd in het tweede Gartner Magic Quadrant voor Unified Endpoint Management Tools

Evaluatie op basis van volledigheid van visie en uitvoerend vermogen

MOUNTAIN VIEW, Californië--()--MobileIron (NASDAQ:MOBL), het bedrijf dat het eerste mobile-centric, zero trust platform voor de sector introduceerde, kondigde vandaag aan dat het voor het tweede achtereenvolgende jaar is gepositioneerd als marktleider in het Gartner Magic Quadrant for Unified Endpoint Management Tools. Het rapport evalueerde 11 leveranciers op basis van volledigheid van visie en uitvoerbaarheid.

“Voor ons is het een eer om opnieuw erkend te worden als marktleider in Gartner’s Magic Quadrant for Unified Endpoint Management Tools”, zegt Simon Biddiscombe, CEO, MobileIron.

Media contact:
Jenny Pfleiderer