Empirix kondigt ondersteuning voor verkeersanalyse aan voor 5G Non-Stand-Alone architecturen

Empirix Diagnostix-software kan 5G NSA-verkeer volledig traceren en analyseren voor opties 3, 3a en 3x

BOSTON--()--Empirix Inc., een vooraanstaande wereldwijde leverancier van oplossingen voor de garantie van spraak- en datadiensten, kondigde vandaag de mogelijkheid aan om 5G-gebruikers te monitoren en het vliegverkeer te controleren in overeenstemming met 3GPPP-versie 15 Non-Stand-Alone (NSA)-architectuuropties 3/3a/3x.

Diagnostix, het service assurance platform van Empirix, voorheen bekend als E-XMS, is in staat om zowel hybride als pure cloud-native 5G netwerken te monitoren en problemen op te lossen. Dit plaatst Empirix in een unieke positie om communicatiedienstverleners te ondersteunen die een migratiepad voor hun netwerken naar 5G hebben geïdentificeerd.

Jennifer Walsh
Manager, Global Marketing