AnitaB.org verwelkomt nieuwe leidinggevenden om tegen 2025 ambitieus doel van 50/50 Tech Equity te bereiken

Divers bemand leiderschapsteam om de nieuwe visie en wereldwijde expansie van het bedrijf te stimuleren

BELMONT, Californië--()--Vandaag heeft wereldwijde non-profit AnitaB.org aangekondigd dat het met zijn recente nieuwe medewerkers zijn Executive Team volledig heeft bemand om het ambitieuze doel van 50/50 intersectional tech equity tegen 2025 te bereiken. Drie nieuwe medewerkers treden toe haar directie om de missie van het bedrijf te helpen realiseren: Kety Maria Esquivel als vice-president marketing en communicatie; Robert G. Read als Vice President, Business Development en Partnership Succes; en Victoria Hughes als Vice President van People and Culture.

De drie nieuwe aangestelden zullen lid worden van het leiderschapsteam van CEO en president Brenda Darden Wilkerson terwijl de non-profit tech vrouwenorganisatie haar wereldwijde bereik wil uitbreiden en haar selectie van AnitaB.org/365-programma’s die vrouwen en ondervertegenwoordigde gemeenschappen helpen toegang te krijgen en carrièremogelijkheden door technologie wil verbeteren.

Kelsey Quickstad
anitab@hotwireglobal.com