BAI kondigt finalisten Global Innovation Award 2019 aan

CHICAGO--()--BAI kondigde de finalisten aan voor de 2019 BAI Global Innovation Awards, het meest prestigieuze prijzenprogramma in de sector dat wereldwijd transformatieve oplossingen in de financiële dienstverlening viert.

De BAI Global Innovation Awards worden voor de negende keer uitgereikt aan toonaangevende financiële dienstverleners wereldwijd. Uit de honderden aanvragen heeft de Innovation Circle, een panel van innovatieleiders op het gebied van financiële dienstverlening die elke aanvraag grondig beoordeelt, de beste inzendingen uitgezocht.

De jury weegt elke innovatie af op originaliteit en impact op consumenten en de industrie. De finalisten van dit jaar laten zien wat toonaangevende vernieuwers op het gebied van financiële dienstverlening in alle regio’s van de wereld doen om nieuwe waarde te leveren aan klanten en werknemers en om de efficiëntie en winstgevendheid voor hun organisaties te verbeteren.

Holly Hughes
BAI, Chicago