DXC-technology en Google Cloud kondigen wereldwijd partnerschap aan om innovatie voor ondernemingen op schaal te stimuleren

Samenwerking voor het leveren van oplossingen op bedrijfsniveau die geschikt zijn voor de cloud op het Google Cloud-platform

TYSONS, Va.--()--DXC Technology (NYSE: DXC) kondigt vandaag een strategisch partnerschap met Google Cloud aan dat zakelijke klanten in staat zal stellen om hun bedrijfsvitale IT te moderniseren en digitale oplossingen te integreren op Google Cloud Platform.

Met het strategische partnerschap lanceert DXC ook een Google Cloud Platform Center of Excellence (COE) en een Google Cloud Artificial Intelligence (AI) COE om klanten in de belangrijkste sectoren te voorzien van veilige, schaalbare en slagvaardige cloud-gebaseerde digitale platformen die gebruik maken van de geavanceerde mogelijkheden voor data-analyse.

De nieuwe samenwerking zal zich in eerste instantie richten op gezamenlijke oplossingen in sectoren zoals verzekeringen, olie- en gasexploratie, auto’s, consumentenproducten, retail, en bank- en kapitaalmarkten. Google Cloud sluit zich nu aan bij het DXC Partner Network als strategische partner.

Richard Adamonis
+1.862.228.3481