Wipro werkt samen met het IISc voor geavanceerd onderzoek en innovatie op het gebied van autonome systemen, robotica en 5G

BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend bedrijf dat wereldwijd diensten verleent op het gebied van informatietechnologie, advies en bedrijfsprocessen, kondigde vandaag een strategisch partnerschap aan met het Indian Institute of Science (IISc), India’s eerste openbare instelling voor onderzoek en hoger onderwijs in wetenschap en techniek, om geavanceerd toegepast onderzoek te verrichten op het gebied van autonome systemen, robottechniek en 5G. De twee organisaties hebben gezamenlijk het Wipro IISc Research and Innovation Network (WIRIN) opgezet, een hybride industriële academia-samenwerkingseenheid die ideeënontdekking, onderzoek en innovatie in technologie en productontwerp zal stimuleren.

Prathibha Nair
Wipro Limited