Slate Asset Management kondigt een minderheidsinvestering aan van het Petershill-programma van Goldman Sachs Asset Management

TORONTO--()--Slate Asset Management L.P. (Slate), een toonaangevend alternatief vermogensbeheerplatform met een focus op onroerend goed en vastgoed, kondigt vandaag een passieve minderheidsbelegging aan van het Petershill-programma van Goldman Sachs Asset Management, waarmee een strategische relatie wordt gecreëerd met een van ‘s werelds meest vooraanstaande vermogensbeheerders en de positie van Slate wordt versterkt voor toekomstig succes. De transactie zal geen invloed hebben op de controle of besluitvorming van Slate. De dagelijkse bedrijfsvoering en het management van Slate blijft ongewijzigd.

De investering levert kapitaal op dat Slate zal gebruiken om haar platform te versterken en haar GP investeringen in huidige en toekomstige bedrijven en investeringsvehikels te verhogen, waardoor de afstemming van de onderneming met haar klanten en investeringspartners verder wordt versterkt.

Slate Asset Management
Katie Fasken