RISO onthult VALEZUS, een nieuw merk voor de productie-printmarkt

Wereldwijde lancering van de VALEZUS T2100, high-speed 320ppm losse vellenprinter

TOKIO--()--RISO KAGAKU CORPORATION (President & CEO: Akira Hayama; hierna “RISO”) kondigde vandaag de lancering aan van VALEZUS, een nieuw merk van high-speed inkjetprinters voor de productie-printmarkt. RISO start met opeenvolgende uitrol wereldwijd van het eerste product van het nieuwe merk, de VALEZUS T2100, een high-speed, 320 pagina's per minuut (320 ppm) losse vellenprinter.

1 Het nieuwe merk VALEZUS

Een van de sterke punten van RISO is de ontwikkeling van inkt die is geoptimaliseerd voor snelle papierinvoer en snel afdrukken. Deze expertise stelt RISO in staat unieke printoplossingen te leveren die voldoen aan de vraag naar grootvolume printen. Met technologieën die op dit gebied zijn ontwikkeld en gecultiveerd, lanceert RISO de VALEZUS, een nieuw merk dat zich richt op de markt van productie-printing.

Yasunori Akita
RISO KAGAKU CORPORATION
Overseas Marketing Strategy Dept.
Phone: +81-3-5441-6681
overseas@riso.co.jp

Yasunori Akita
RISO KAGAKU CORPORATION
Overseas Marketing Strategy Dept.
Phone: +81-3-5441-6681
overseas@riso.co.jp