Velodyne dient patentinbreukklacht in bij ITC tegen Hesai en RoboSense

Velodyne Lidar’s Alpha Puck™, Ultra Puck™ and Puck™ surround view sensors (left to right). (Photo: Business Wire)

SAN JOSE, Californië--()--Velodyne Lidar, Inc. heeft bij de U.S. International Trade Commission (ITC) een klacht wegens octrooi-inbreuk ingediend tegen Hesai Photonics Technology Co., Ltd. en Suteng Innovation Technology Co., Ltd. (ook wel RoboSense genoemd) wegens schending van sectie 337 van de Tariff Act van 1930, die oneerlijke methoden van concurrentie en invoer van bepaalde producten in de Verenigde Staten onwettig maakt. Eerder deze week diende Velodyne ook een klacht in tegen Hesai en RoboSense in bij de Amerikaanse districtsrechtbank voor het Northern District of California.

Sean Dowdall
Landis Communications Inc. for Velodyne Lidar, Inc.
velodyne@landispr.com

Sean Dowdall
Landis Communications Inc. for Velodyne Lidar, Inc.
velodyne@landispr.com