Mavenir’s RCS Business Messaging Ecosysteem klaar om nieuwe inkomstenkansen voor MNO’s te versnellen

RCS-ready chatbots, enablers en zakelijke applicaties – vooraf geïntegreerd met Mavenir’s Messaging as a Platform (MaaP) oplossingen

RICHARDSON, Texas--()--Mavenir, ‘s werelds toonaangevende leverancier van messaging- en Rich Communications Services (RCS), heeft vandaag aangekondigd dat zijn RCS Business Messaging-oplossing (RBM) klaar is om het genereren van inkomsten voor mobiele netwerkoperators (MNO’s) te versnellen met een solide ecosysteem van partners. Dit ecosysteem is erop voorbereid om merken en inhoud op het RCS-kanaal te brengen, de inkomsten van de A2P-berichtenuitbreiding te vergroten en nieuwe omzetkansen te openen in conversational commerce, klantenservice en digitale reclame voor mobiele operators.

Het wereldwijde RCS Business Messaging Partner Ecosystem-programma van Mavenir dat in augustus 2018 werd gelanceerd, bestaat uit een groeiende gemeenschap van toonaangevende messaging partners die zich richten op het leveren van een overtuigend business-to-consumer (B2C) berichtecosysteem voor MNO’s om het mobiele berichtenplatform te worden voor adverteerders, merken, contentproviders en ondernemingen.

Maryvonne Tubb
Mavenir