Marktleider in de telecomsector Aniruddho Basu leidt lancering van de opkomende activiteiten van Mavenir

De volgende generatie innovatie- en virtualisatietechnologie voor 5G

STOCKHOLM & RICHARDSON, Texas--()--Mavenir, een leider in het versnellen van de transformatie van softwarenetwerken en het transformeren van de mobiele netwerkeconomie voor communicatiedienstverleners (CSP’s), heeft Aniruddho (Ani) Basu benoemd tot Senior Vice President en General Manager van Emerging Business. Hij zal werken vanuit het kantoor in Stockholm.

Ani zal de bestaande en nieuw gecreëerde oplossingen van Mavenir voor 5G, IoT en digitale transformatie benutten om nieuwe zakelijke kansen voor Mavenir in ondernemingen en industrieën te genereren. Het aanbod omvat verrijkte communicatie, IoT en particuliere netwerken, geleverd met nieuwe bedrijfsmodellen, via een digitaal systeem van partners en kanalen.

Maryvonne Tubb
Mavenir