Novasec financiert de toekomst met een nieuw investeringsplatform voor hernieuwbare energie

Verder gaan dan traditionele projectfinanciering met digitale effecten, innovatieve investeringen en innovatieve investeringen

TEL AVIV, Israel--()--Novasec Ltd. heeft vandaag de lancering aangekondigd van zijn investeringsplatform, dat investeerders verbindt met unieke kansen in de snelgroeiende hernieuwbare energiesector. Door middel van een zorgvuldig projectselectieproces combineert het platform van Novasec de sector van de hernieuwbare energie met digitale effecten, waardoor investeerders een lager risico en een concurrerend rendement kunnen behalen.

Novasec is er trots op de toekomst van de energiesector te kunnen helpen financieren door geaccrediteerde investeerders toegang te bieden tot aantrekkelijke mogelijkheden voor duurzame energie”, zegt Michael Tishler, CEO en medeoprichter. “Ons team van professionals brengt ervaring uit de financiële dienstverlening, private equity en duurzame energie samen, waardoor we een uniek end-to-end platform hebben kunnen opbouwen waar zowel investeerders als onze partners baat bij hebben. We zijn verheugd om aan deze reis te beginnen en aan ons eerste project te kunnen werken.”

Media:
Perry Goldman