GSMA kondigt nieuwe Keynote-sprekers en evenementupdates aan voor 2019 “MWC Los Angeles, in Partnership With CTIA”

Vertegenwoordigers van de Amerikaanse Federal Communications Commission, Intel Corporation, Nokia, OpenTable, Orange Group en Refinery29 worden lid van Keynote Program

ATLANTA--()--De GSMA heeft verdere updates verstrekt voor de komende MWC19 Los Angeles, waaronder recent bevestigde spraakmakende keynote-sprekers, nieuwe programma’s en evenementen, en extra exposanten en partners. MWC19 vindt plaats van 22 tot 24 oktober in het Los Angeles Convention Center. Evenementregistratie is nu geopend.

“Het MWC Los Angeles-evenement van dit jaar brengt de grootste geesten en bedrijven samen om de transformatie te laten zien die de mobiele industrie ondergaat”, zegt John Hoffman, CEO van GSMA Ltd.

GSMA Press Office
pressoffice@gsma.com