Andersen Global udvider sit team i Østrig

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global har underskrevet en samarbejdsaftale med et af de største uafhængige skattefirmaer i Østrig, G&W International Steuerberatungs- und Wirtschaftstreuhand GmbH i Wien, hvilket bringer antallet af eksperter i landet op til ca. 140.

G&W International blev grundlagt i 1994 og har nu 40 eksperter, der rådgiver kunder inden for skatterådgivning, regnskab og lønninger, omstrukturering og virksomhedsrådgivning.

“Muligheden for at udvide omfanget af vores ekspertise gør Andersen Global til en naturlig partner,” sagde direktør for G&W, Oliver Ginthör. “Dette samarbejde giver vores firma mulighed for at fortsætte med at vokse og giver os større ressourcer, så vi kan tjene vores kunder endnu bedre med markant større rækkevidde og ekspertise over hele verden.”

“Østrig er et vigtigt marked i hele regionen og en port til det sydøstlige Europa,” sagde Mark Vorsatz, bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen Tax LLC. “Vi søger altid efter de stærkeste eksperter i en region, men overvejer kun at samarbejde med partnere, der deler vores Andersen-værdier. Det talentfulde team hos G&W International hjælper ikke kun med at afrunde praksissen i Østrig, men de forbedrer også vores kapaciteter i regionen. Vi ser frem til at se det samarbejde og arbejde, der kommer fra hele teamet i Østrig.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, der består af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Andersen Global blev etableret af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC i 2013 og har nu over 4.500 eksperter verden over og er repræsenteret i mere end 144 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Tax