BCW en legendarisch entertainmentbedrijf BWR lanceren nieuwe reeks entertainmentaanbiedingen

Eric Green gepromoveerd tot BWR-president

Sunny Jenkins treedt toe tot BWR als Chief Growth Officer

NEW YORK--()--BCW (Burson Cohn & Wolfe), een toonaangevend wereldwijd communicatiebureau, heeft vandaag de introductie aangekondigd van BCW Entertainment, een nieuwe reeks entertainmentaanbiedingen ontworpen om mensen te raken en merken te bouwen via popcultuur. BCW Entertainment wordt aangedreven door het in Beverly Hills gevestigde BWL, een toonaangevend entertainmentbedrijf en lid van BCW Group, dat zijn expertise de afgelopen vier decennia heeft aangescherpt.

In de wereld van vandaag de dag wordt het steeds complexer om aandacht en invloed te krijgen”, zegt Donna Imperato, de wereldwijde CEO, BCW en CEO van BCW Group. “Een slimme entertainmentstrategie trekt mensen terwijl ze hun leven leiden, tijdens het bijwonen van evenementen en via films, muziek, podcasts en de sociale inhoud die ze consumeren.”

Media: Catherine Sullivan
Phone: 212.601.3205