Pacific Drilling biedt update van de vlootstatus

LUXEMBURG--()--Pacific Drilling S.A. (NYSE: PACD) (‘Pacific Drilling’ of de ‘Company’) heeft vandaag aangekondigd dat zijn rapport over de status van boorschepen en contractinformatie is bijgewerkt vanaf 13 augustus 2019.

Het rapport is te vinden op de Pacific Drilling-website op www.pacificdrilling.com in de sectie “Operations” van de website.

Over Pacific Drilling

Met zijn eersteklas boorschepen en zeer ervaren team, streeft Pacific Drilling ernaar om de voorkeur verdienende high-specific, diepwater booraannemer in de industrie te worden. Pacific Drilling’s vloot van zeven boorschepen vertegenwoordigt een van de jongste en technologisch meest geavanceerde vloten ter wereld. Pacific Drilling heeft hoofdkantoren in Luxemburg en Houston. Voor meer informatie over Pacific Drilling, inclusief onze huidige vlootstatus, kunt u onze website bezoeken op www.pacificdrilling.com.

Investor Contact:
James Harris