Wipro lanceert Edge kunstmatige intelligentie-oplossingen aangedreven door Intel

EAST BRUNSWICK, N.J. & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend wereldwijd opererend bedrijf op het gebied van informatietechnologie, consultancy en bedrijfsprocesdiensten, kondigde vandaag aan dat het drie geavanceerde kunstmatige intelligentie (AI)-startersoplossingen heeft gelanceerd, die worden aangedreven door Intel Xeon® Scalable processors. Deze starteroplossingen zullen ondernemingen in de energie & nutsbedrijven en de gezondheidszorg helpen om hun AI-implementatie te starten.

Wipro zal gebruik maken van Intel’s AI-technologie om de prestaties van de Wipro AI-oplossingen te maximaliseren wanneer deze op Intel Xeon Scalable processors draaien.

Wipro Media Contact:
Purnima Burman