Pavilion Data haalt $25 miljoen op in Series C-financieringsronde

Nieuwe investeerder Taiwania Capital leidt de ronde; RPS Ventures sluit zich aan bij bestaande investeerders

SAN JOSE, Californië--()--Pavilion Data Systems, marktleider in NVMe-over-Fabrics (NVMe-oF) opslagtechnologieën, heeft vandaag zijn Series C-financiering van $ 25 miljoen aangekondigd, waarmee de totale financiering op $ 58 miljoen komt. Nieuwe investeerders zijn Taiwania Capital en RPS Ventures.

Alle bestaande investeerders: Kleiner Perkins Caufield & Byers, Korea Investment Partners, DAG Ventures, Artiman Ventures, SK Telecom en Tyche Partners namen deel aan deze ronde. De nieuwe investering zal de levering van NVMe-oF-producten van het bedrijf versnellen, uitbreiden naar nieuwe markten en het team laten groeien om de vraag van klanten te ondersteunen.

“De acceptatie van NVMe-oF neemt toe en Pavilion biedt gedifferentieerde technologie in deze markt. Herhaalde verkopen en een sterke klantvraag bewijzen dat het NVMe-oF-platform concurrentievoordelen kan bieden voor grote organisaties, met name organisaties die vertrouwen op analyse en machine learning, “zei Huang Lee, managing partner bij Taiwania.

Pavilion Data Systems
Walter Hinton