RELIEF THERAPEUTICS Holding SA kondigt de verkoop aan van haar dochteronderneming Relief Therapeutics SA aan Sonnet BioTherapeutics, Inc. om de ontwikkeling van Atexakin Alpha (Interleukin-6) te waarborgen

• De op de SIX-lijst geplaatste groep RELIEF THERAPEUTICS Holding SA verkoopt haar dochteronderneming Relief Therapeutics SA aan Sonnet BioTherapeutics Inc. (“Sonnet”).
  • Sonnet verbindt zich ertoe om atexakin alfa te ontwikkelen, oorspronkelijk in licentie gegeven aan Relief Therapeutics SA van Merck KGaA, voor de behandeling van perifere neuropathieën.
  • Sonnet is bezig om, naast de klinische ontwikkeling van atexakin alfa, de niet-klinische ontwikkeling van zijn portefeuille van innovatieve biologie in werking te stellen die op de Fully Human Antibody Binding (FHABTM) Technology van het bedrijf is gebaseerd.
  • Sonnet heeft toegang, door een ervaren investeerder, tot een bepaalde overeenkomst van de gewone aandelenaankoop, die een gelijkheidsfaciliteit van $100 miljoen implementeert, die zal worden gebruikt om atexakin alfa en Sonnet’s merkgebonden portefeuille van experimentele kandidaat-geneesmiddelen vooruit te helpen. Ook andere financieringsbronnen worden actief nagestreefd.
  • De algemene transactie heeft tot doel een biofarmaceutisch en klinisch bedrijf van wereldklasse te creëren dat zich richt op de ontwikkeling van een portefeuille van innovatieve kandidaat-geneesmiddelen voor kanker en kankergerelateerde complicaties.

GENEVE--()--RELIEF THERAPEUTICS Holding SA (SIX-RLF, ,,Hulp” of het ,,Bedrijf”) kondigt vandaag aan dat het een bindende Share Exchange Agreement (de ,,Overeenkomst”) met Sonnet BioTherapeutics, Inc. (“Sonnet”) heeft afgesloten.

For further information, please visit the Relief website at www.relieftherapeutics.com or contact:

Investor Contact
RELIEF THERAPEUTICS Holding SA