Aeron viert de tweede verjaardag: CryptoBonusMiles krijgt massa-implementatie, Aeron Games en andere hoogtepunten

LONDEN--()--Al meer dan twee jaar ontwikkelt Aeron met succes software die de veiligheid en het gemak in de algemene luchtvaart verbetert. Het afgelopen jaar waren er veel belangrijke gebeurtenissen, waaronder cruciale zoals de release van de Aeron Pilot applicatie, die de algemene luchtvaart veiliger maakt, en de lancering van het CryptoBonusMiles (CBM) platform, dat loyaliteitsprogramma’s van de meeste wereldwijde luchtvaartmaatschappijen verenigt en klanten in staat stelt om cryptobeloningen te krijgen voor elke mijl die ze vliegen.

De publieke lancering van Aeron op 8 augustus 2017 bood een op blockchain-technologie gebaseerde oplossing voor het beheer van de transparantie en nauwkeurigheid van de vluchtloggegevens en ervaringsgegevens van piloten. Aanvankelijk was Aeron gericht op belanghebbenden in de luchtvaart, zoals piloten, vliegtuigeigenaren en vliegtrainingsorganisaties.

Aeron
Maria Shirokova