Verrency en Coinify Partner stellen klanten van de bank in staat om bij elke verkoper virtuele valuta uit te geven over de bestaande betaalkaarten van een bank

Nieuw partnerschap maakt het mogelijk virtuele valuta’s veilig te gebruiken bij elke verkoper en aan bankklanten aan te bieden via bestaande rails en betalingsmethoden.

MELBOURNE, Australië en KOPENHAGEN, Denemarken--()--De globale leider van de betalingsinnovatie Verrency, en Coinify, een belangrijke virtuele leverancier van de muntbetaling, hebben vandaag een nieuw samenwerkingsverband aangekondigd dat het mogelijk maakt dat de banken in staat stelt hun klanten de mogelijkheid te bieden om veilig virtueel geld te gebruiken voor betalingen bij elke verkoper over de hele wereld.

Het samenwerkingsverband zal banken die gebruik maken van Verrency’s middleware platform in staat stellen om virtuele valuta financieringsbronnen en digitale portemonnees te integreren met hun bestaande betalingsrails, zonder dat klanten speciaal uitgegeven prepaid- of debetkaarten hoeven te gebruiken.

For More Information:

Verrency