Valence adviseert Indorama Ventures over de overname van Huntsman Integrated Oxides & Derivatives

NEW YORK--()--De Valence Group heeft Indorama Ventures Public Company Limited geadviseerd bij de overname van Huntsman Corporation’s wereldwijde geïntegreerde ethyleenoxide en -derivaten, ethyleenglycol, propyleenoxide/MTBE, LAB en downstream oppervlakte-actieve stoffen voor een bedrag van 2 miljard dollar in contanten, plus de overname van uitgestelde pensioenverplichtingen van maximaal 75 miljoen dollar. Dit is de grootste overname in de geschiedenis van IVL en een van de grootste overnames van een Thais bedrijf in het afgelopen decennium. De verwachte afsluiting is Q4 2019, afhankelijk van de goedkeuring van de regelgevende instanties.

Over Indorama Ventures

Indorama Ventures, genoteerd in Thailand (Bloombergticker IVL.TB), is een van ‘s werelds grootste petrochemische producenten, met een wereldwijde productieafdruk in Afrika, Azië, Europa en Amerika.

The Valence Group
Paul Lakind, 212-847-7339