Odaseva lanceert Full Sandbox Personal Data Anonymization applicatie

Nieuwe Data App stelt Odaseva gebruikers in staat om alle persoonlijke gegevens in Salesforce Sandbox omgevingen te anonimiseren met één klik

SAN FRANCISCO--()--Odaseva, het verenigde cloud beschermings, compliance en operationeel platform voor ondernemingen die Salesforce als bedrijfskritische applicatie beheren, kondigt vandaag de beschikbaarheid aan van zijn Full Sandbox Anonymization applicatie (FSA) voor Salesforce klanten. De applicatie werkt met het Odaseva platform om alle persoonlijke informatie te anonimiseren die een organisatie in een Salesforce Full Sandbox kan plaatsen – oftewel een geïsoleerde kopie van een Salesforce-omgeving van een organisatie, die kan worden gebruikt voor training, ontwikkeling en testen.

Alex Mercurio
10Fold Communications