Denodo erkend als Challenger in het 2019 Gartner Magic Quadrant for Data Integration Tools voor het tweede achtereenvolgende jaar

Denodo geƫvalueerd op basis van volledigheid van visie en vermogen om uit te voeren

PALO ALTO, Californiƫ--()--Denodo, de leider in datavirtualisatie, kondigde vandaag aan dat Gartner, Inc., een toonaangevend IT-onderzoeks- en -adviesbureau, het bedrijf opnieuw heeft gepositioneerd als een Challenger in zijn 2019 Magic Quadrant for Data Integration Tools. Door ze het verst te plaatsen voor de volledigheid van de visie in het Challengers kwadrant, vond het rapport, "de markt voor data-integratietools herleeft als nieuwe vereisten voor hybride/intercloud integratie, actieve metadata en een grotere datamanagementkracht voor een heroverweging van bestaande praktijken."

Chris McCoin or Richard Smith
McCoin & Smith Communications Inc.
508-429-5988 (Chris) or 978-433-3304 (Rick)
chris@mccoinsmith.com or rick@mccoinsmith.com

Chris McCoin or Richard Smith
McCoin & Smith Communications Inc.
508-429-5988 (Chris) or 978-433-3304 (Rick)
chris@mccoinsmith.com or rick@mccoinsmith.com