Toshiba Memory America optimaliseert RocksDB voor SSD’s

Nieuwe TRocksDB-oplossing verbetert de opslagcapaciteit en het gebruik, vermindert de applicatieschrijfversterking met maximaal 21x

TOKYO--()--Toshiba Memory Corporation, de wereldleider op het gebied van geheugenoplossingen, kondigde vandaag aan dat Toshiba Memory America, Inc., de in de V.S. gevestigde dochteronderneming, schrijfversterking1 (WA) en duursoftware-innovaties heeft onthuld die RocksDB voor SSD’s aanzienlijk verbeteren.

TRocksDB is zeer flexibel en ontworpen voor gebruik met elke SSD die op de plank ligt en is een verbetering van het RocksDB-database-ontwerp dat met SSD’s efficiënter gebruik maakt van de belangrijkste waarden om verbeteringen in de opslag en DRAM-gebruik mogelijk te maken. TRocksDB vermindert ook de herhaalde herschrijving van gegevens die wordt veroorzaakt door het door de toepassing gegenereerde WA.

Toshiba Memory Holding Corporation
Kota Yamaji